16.2.2014

Crazy house

Kesälomat ovat ohitse ja kiivilapsoset ovat käyneet jälleen koulutielle. Aamu aamulta on alkanut olla hämärämpää. Omenat ja luumut ovat kasvaneet hostellialueen viidakkopuutarhassa aina vain isompina joukkoina. Sesonkityöstä kiinnostuneille reissaajille olisi kohta paljon töitä niin omenatarhoilla kuin omenapakkaamoissakin. Minä sen sijaan olen päättänyt jatkaa matkaani ennen kuin kesä olisi mennyttä.


Vaikka työskentely hostellissa olikin melkoista vuoristorataa ja mukaan mahtui pari päivää, joiden päätteeksi olin valmis heittämään hanskat tiskiin ja vetämään lakin päähän, niin olin lopulta kuitenkin vähän allapäin ilmoittaessani työsuhteeni päättämisestä.


Työskenteleminen hostellin vastaanottotyöntekijänä tuossa välillä hullujenhuonetta muistuttavassa talovanhuksessa oli lopulta ihan valtavan hieno kokemus ja nuo melkein kaksi kuukautta ovat opettaneet minulle hurjan paljon. Vähän itsestäni ja vähän enemmän kaikenlaisesta ympärilläni.


~

What a crazy experience it has been to work as a receptionist in this hostel. Something to remember when I'm granny. But now it's time to move on again!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti